Тематски дан-Доња Румска

Најпре смо се упознали са својствима ваздуха, као делом неживе природе. То је изведено кроз огледе, у којима су учествовали сви ученици. Закључили смо да је ваздух безбојан, провидан, да може да се сабије и истисне, да има тежину, да врши притисак, да потпомаже горење, да се топао ваздух шири и диже у вис, да је за дисање потребан људима, биљкама и животињама, да се кретање ваздуха  назива ветар, да  снагу ветра користе  бродови једрењаци и ветрењаче,  да може да буде чист и загађен.

 Кроз кратак еколошки  филм ,,На нама је,, упознали смо се са главним загађивачима ваздуха, а гледајући цртани филм ,,Засади дрво,, видели неке од начина за смањење  штетног  утицаја  загађивача. Затим смо се сетили како још можемо да чувамо ваздух.

Научили смо да певамо песму ,,Засади дрво,, и илустровали је.

Писали смо еколошке поруке које смо окачили на гране дрвета, припремљеног на претходном часу ликовне културе. Овог пута смо научили да ваздухом можемо да сликамо, користећи туш у боји и сламчице за сок.

Користећи текст научене песме, одређивали смо врсте  променљивих речи, претварали неуправни говор у сва три модела управног говора. На тему чист ваздух, смишљали смо и записивали  реченице различите по значењу и облику.  Такође смо вежбали употребу великог слова у писању по диктату. Вежбали смо читање драмског текста ,,Шума живот значи,, писца Тодета Николетића.

Ученици су за домаћи имали да пронађу занимљивости о шумама и дрвећу, па су о томе извештавали.

На крају  смо се осврнули на све оно што смо сазнали у току дана.

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.